Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Hej om mig själv

Av Emilia björnberg - 24 januari 2013 20:09

Hej!Det är jag som är Emilia jag är 12år gammal jag går i himlaskolan i alafors.Jag har skillda föreldrar och jag bor hoss pappa på hel tid och ibland på helgerna och loven och sånt bor jag hoss mamma för att jag träffar henne inte så mycket hon bor i Alingsås.Mina intressen är att dansa och att vara med mina vänner på fridtiden om jag inte har läxer eller umgos med familjen.Mitt favorit djur är marsvin och hamstrar,hundar.Det bästa med djur är att dom är så snälla  alla fall dom flesta av dom.Jag har själv en hund som heter Rossy och är 3år gammal.Min favorit mat är grönsaker med ris kyckling och sås till såklart.Jag älskar Lisa ajax hon sjunger jätte fint tycker jag.Hon är lika gammal som mig och hon är jätte fin i sitt långa bruna hår.Jag har brunt blånt hår bruna ögon.Jag har 1riktig bror som heter Viktor och är 6år gammal 2halv syskon alltså jag delar mamma med dom men inte pappa och dom heter Elin och är 7mån ungifär och Isaac är 2år gammal och så har jag 4låtsas en syster som heter Isabella och hon är 13år gammal och Anthony han är 10år gammal och oscar är 5år och kevin 3år.Jag kommer lägga ut massa grejer som ex bilder om min familj och om mina  vänner och min bff som går i min klass och heter Julia.Hoppas ni gillar detta kommentera gärna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia björnberg - 24 januari 2013 20:55

  Hej bloggen jag ska bärätta litte om mitt liv. Jag har en bästis som heter Julia och hon är den bästa bff jag har haft för att hon har hjälpt mig med massa grejer som tex när jag skadade min tumme på idrotten.När jag började första gången i min n...

Av Emilia björnberg - 24 januari 2013 19:29

Hej jag går i himlaskolan och jag bloggar för att jag vill gärna göra det jag hoppas ni läser mina grejer ha en bra dag mvh Emilia ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards